Kundeservice
LÆS NEDENFOR
Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål til produkter eller der er andet du ønske at drøfte.
Jeg besvarer sjældent opkald på hverdage, så send ALTID en mail, hvis du har spørgsmål til levering eller andet herunder ombytning eller reklamationer. Er der spørgsmål til specifikke produkter eller teknik, så kan SoMe sagtens bruges.
Jeg har skaleret TacOut ret meget ned i 2023, men stadig seriøst og professionelt. Der er pt. ikke et showroom eller en shop, hvor man lige kan kigge forbi for at hente noget.
Mails og andre spørgsmål besvares indenfor 1-2 arbejdsdage.
AFSENDELSE AF ORDRER
Jeg bestræber mig på at pakke ordrer 2-3 gange om ugen, hvilket typisk er Tirsdag, Torsdag og Søndag. Er der en "haster haster", så skriv på SoMe eller send en mail afsted, så skal jeg nok gøre mit bedste for at nå det.
Det er min erfaring, at vi kan løse det meste også når tingene går skævt. Så skriv hellere og giv lyd fra dig inden vi ender ud i en kedelig oplevelse, hvor vi har begået en fejl (fordi fejl sker).
Din tilfredshed betyder noget.
Tactical Solutions / TacOut
UPS Bygningen
Naverland 9, 1. sal
2600 Glostrup
E: support@tacout.dk
HANDELSBESTINGELSER
Du kan læse TacOut's handelsebetingelser her
RETUR/OMBYTNING
Skal du sende en vare retur, så læs afsnittet returret (fortrydelsesret) under vores handelsbetingelser. Her kan du også "trække en pakkelabel".
JEG HAR FORTRUDT MIT KØB!
Du sender den ubrugte vare retur. Du skal selv pakke og returnere varen sikkert og forsvarligt. Når vi har modtaget varen overfører vi penge tilbage til dig indenfor 7-14 hverdage.
Du har 30 dages fuld retur ret såfremt produktet er i væsentligt samme stand og mængde som da du modtog den. Dette betyder, at varen skal være ubrugt, med alle originale mærker påsat og varen må ikke være vasket.
Du skal derfor returnere produktet, som var det prøvet i en butik. TacOut tager ganske enkelt ikke varer retur, som er tydeligt brugte eller beskadigede. Dette sker heldigvis ganske få gange om året (don't be that guy).
JEG HAR FÅET BESTILT EN FORKERT STØRRELSE, HVAD GØR VI?
Den absolut bedste måde er, at du genbestiller varen i den rette størrelse på TacOut, og du foretager et nyt indkøb i den rette størrelse.
TacOut sender sammen med din rette størrelse en returlabel og en tekstilpose. Typisk sender vi til en pakkeshop, så du kan med fordel tage den forkerte størrelse med og sende ved afhentning af den nye pakke.
Vi trækker ikke pengene for dit køb nr. 2. blot du skriver "OMBYTNING" i kommentarfeltet.
En evt. reservation på dit kredikort vil blive slettet når vi modtager den forkerte størrelse.
Vi betaler din returfragt og indsætter pengene på din konto, hvis du har sendt varen direkte til os. Du kan også trække en returlabel via vores "retur portal". Du skal dog huske at sende os en e-mail med ordre. nr. i langt de fleste tilfælde vil vi kunne kreditere "din fragt" via MobilePay.
REKLAMATION
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når varen er modtaget. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
BØRN OG UNGES HANDEL
Du skal være fyldt 18 år for at handle på TacOut.dk – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.'
KONKURRENCER
TacOut afholder løbende konkurrencer på sociale medier, hvor vi trækkere vindere - du skal være mere end velkommen til at "scrolle" eks. vores facebook igennem og se de mange 100% uvildige og glade vindere.
Hvis du er er konkurrence vinder, så skal du forvente 3-4 ugers levering, da vi prioriterer drift og kundeservice.
Vi henviser alle konkurrence vindere til at sende en mail på support@tacout.dk med angivelse af navn, adresse, mobil tlf. og e-mail.